Realizatoarea emisiunii Numai de bine, de la Antena 3, se declară profund dezamăgită de serviciile de ride-sharing și povestește experiența neplăcută prin care a trecut, în urma căreia a ajuns să sune la numărul unic de urgență 112.
"Am fost extrem de nervoasă, pentru că am ajuns să plătesc pentru niște servicii neonorate și chiar pentru abuzul la care am fost supusă. După ce am făcut comandă pentru o mașină, nu apuc să ajung la colțul străzii că am mutat telefonul de pe speaker, pentru a nu deranja.
Nici mie nu îmi face plăcere ca cineva să îmi asculte convorbirile private. În același timp, șoferul a început să țipe la mine să închid difuzorul telefonului. După 3-4 minute, la finalul convorbirii mele telefonice, mi-am cerut scuze pentru incident, moment în care șoferul a luat foc.
A început să pună o frână bruscă, a dat cu pumnii în volan, a vorbit extrem de urât, iar la prima intersecție oprește și mă dă jos din mașină. Am sunat la 112 și am reclamat prezența unui șofer periculos pe stradă", a povestit Ela Crăciun, pe contul său de Instagram, marcată de incident.
"Ce m-a supărat cel mai tare este faptul ca eu o aduc pe fiica mea acasă de multe ori, cu mașina furnizată de această aplicație. Am fost pusă în pericol de un om care nu și-a putut lăsa acasă problemele. Numai gândul că ar putea fi și ea în pericol, mă înspăimântă de-a dreptul", a concluzionat Ela Crăciun.
Care a fost reacția companiei de car-sharing și a polițiștilor
Ela Crăciun a fost surprinsă să afle, după ce a împărtășit în mediul online experiența ei, că mulți dintre cei care folosesc serviciile de car-sharing au trecut prin situații asemănătoare, dar nici companiile de transport și nici polițiștii nu au luat măsuri pentru sancționarea șoferilor agresivi cu clienții.
"Oamenii au spus că mulți dintre ei au fost abuzați și au fost nemulțumiti de mașini vechi, miros, murdărie. Dar cel mai grav a fost comportamentul nepotrivit al șoferilor", a declarat aceasta, pentru Antena 3.
Ea a depus o sesizare la compania respectivă, iar singurul răspuns primit a fost un mesaj automat.
"Ce m-a îngrijorat este că o trimit pe fiica mea la cursuri, folosind aceste aplicații, și nu mai am încredere. Poliția m-a trimis să fac plângere la cea mai apropiata secție. Mi se părea normal să îmi ceară măcar numărul de înmatriculare să verifice șoferul. În schimb, tot ce m-au întrebat a fost cum mi-a vorbit șoferul, și m-au trimis la secție.
Probabil sunt mulți oameni care nu merg și fac plângere, din lipsă de timp sau de încredere în autorități. Legat de asta, oamenii spun că au fost luați peste picior și chiar badjocoriti de polițiști, în situații similare", a mai povestit Ela Crăciun, pentru Antena 3.