La locul de munca, critica poate fi o modalitate excelenta de a invata, de a nu repeta greselile. Depinde insa cum este pusa in practica, astfel incat cei care o primesc sa nu se simta jigniti.
Cand te nemultumeste atitudinea unui coleg, vorbeste-i in particular. In fata colegilor, se va simti umilit si nu vei avea cu cine discuta.
Intr-o situatie de conflict, nu vorbi pe ocolite. Arata-i celui vizat ce nu merge in legatura cu activitatea lui si spune-i ce ar putea face diferit. E bine sa ai la indemana notite cu lucrurile care te-au deranjat si pe care celalalt le face mereu.
Fii atenta: critica doar comportamentul colegului de serviciu, nu persoana. Ajuta-l sa inteleaga corect ce-i spui si incurajeaza-l sa-si spuna parerea.
Daca tu esti cea criticata cu siguranta, n-o sa-ti cada bine. Insa atunci cand cineva iti atrage atentia asupra greselilor tale, este bine sa analizezi ce-ti reproseaza.
Continuarea pe Lyla.ro