”În timp ce nu încurajăm copiii să sune la 111 pentru a ne arăta jucăriile, a fost mult prea drăguț să nu răspundem”.
Operatorul de la numărul de urgență a postat pe Facebook discuția cu cel mic, deoarece ”era prea drăguță să nu o arate lumii”. Apelul începe normal, cu dispecerul care întreabă de natura urgenței.
”Doamnă polițistă? Pot să vă spun ceva?”, întreabă băiețelul.
”Am niște jucării pentru voi”, continuă el.
Apoi un adult ia telefonul și îi spune operatorului că nu există nicio urgență.
După discuție, dispecerul a transmis prin stație adresa copilului, și a spus ”Un copil de patru ani vrea să arate jucăriile polițiștilor, terminat”.
”Da, mă duc eu imediat, terminat”, a răspuns cineva.
Polițistul Kurt, care a răspuns la apel, a confirmat că băiatul ”avea jucării grozave”. El l-a plimbat pe micuț cu mașina poliției, cu girofarele aprinse.
”Polițistul Kurt de la poliția din districtul sudic a ajuns la casa copilului, unde i s-au arătat o mulțime de jucării. A purtat o conversație cu băiatul și cu părinții acestuia despre utilizarea numărului 111 (n.r. numărul de urgență din Noua Zeelandă) doar pentru situații grave”, a scris Poliția din Noua Zeelandă în postarea de pe Facebook.
”În timp ce nu încurajăm copiii să sune la 111 pentru a ne arăta jucăriile, a fost mult prea drăguț să nu răspundem”.