Se pare că oamenii nu mai suportau condițiile de lucru. Într-o perioadă în care întreaga lume se confruntă cu valuri de caniculă, ei erau obligați să lucreze fără aer condiționat, iar în bucătărie, temperaturile urcau peste 40 de grade Celsius.
Managerul Rachel Florres a spus că a ajuns la spital pentru a-i fi administrate fluide, din cauza deshidratării.
Când și-a prezentat demisia, la fel au făcut și alte 8 persoane. La finalul preavizului, au lăsat un mesaj conducerii pe un banner în fața restaurantului:
”Ne dăm demisia. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat”
”Am vrut să râdem de cei din conducere, așa că semnul a fost pentru ei”, a mai spus Flores.
”A fost destul de obositor, pentru că e greu să pui literele acolo sus”.
În aceeași zi, Flores a primit un mesaj de la șeful ei care îi cerea să dea semnul jos.
După aproape 6 ore, semnul cu ”Ne dăm demisia” a fost înlocuit cu unul pe care scria ” Angajăm. Program flexibil”.
Burger King a publicat o declarație cu privire la această situație.
”Ceea ce s-a petrecut în aceasă locație contravine standardelor Burger King. Vom investiga problema, și ne vom asigura că așa ceva nu se va mai repeta”.