Youtube, cel mai popular site de video-sharing din lume, tocmai și-a schimbat aspectul, aceasta fiind cea mai importantă transformare din istoria sa. Site-ul, cu 800 de milioane de utilizatori, a lansat acest nou și radical design care îi îndeamnă acum pe oameni să se conecteze la canale cu un anumit conținut, și nu doar la clipuri individuale, relatează
Express.co.uk.
Google este cel care a luat decizia acestei schimbări, care este văzută ca fiind una semnificativă deoarece poate crește cu mult timpul petrecut de oameni pe site, pentru a urmări clipuri online.
”Încercăm din răsputeri să punem în practică ceea ce este mai bun din televiziune cu același lucru din online, astfel încât beneficiezi de programe obișnuite și te întorci des. Noua pagină home se asigură că îți alegi canalele care îți plac și interacționezi cu ele într-un mod mai complex decât o faci cu televizorul”, a declarat Shishir Mehrotr, directorul de produs, la sediul din San Francisco al companiei.
În prezent, oamenii petrec aproximativ 20 de minute pe zi pentru a urmări clipuri video online, față de cinci ore în fața televizorului.
Cei de la YouTube speră că prin transformarea serviciului într-unul asemănător cu televiziunea, vor reuși să schimbe obiceiurile oamenilor și să obțină un profit mai mare.
Mehrotra este de părere că în viitorul apropiat deosebirea dintre canalele de televiziune și conținutul YouTube va fi una complet irelevantă. ”Termenul de clipuri online este pe cale de dispariție”. YouTube este al treilea cel mai popular site din lume, și a fost cumpărat de Google cu 1,76 miliarde dolari, în urmă cu cinci ani.
Noutățile YouTube, în clipul de mai jos: