Conform Mashable, compania lui Mark Zuckerberg a apelat la Wieden + Kennedy (celebră pentru o serie de spoturi foarte apreciate create pentru compania Nike) pentru realizarea unui clip de 90 de secunde.
Spotul compară Facebook cu scaune, poduri, baschet, avioane şi alte elemente din viaţa de zi cu zi care îi aduc împreună pe oameni.
"Ceea ce încercăm să expunem în campanie este că noi ca oamenii existăm pentru a crea relaţii cu alţi oameni. Noi la Facebook facilităm acest proces. Noi creăm uneltele şi serviciile care permit oamenilor să se simtă oameni, să relaţioneze, să se deschidă", a declarat Rebecca Van Dyck, directorul departamentului de marketing al Facebook.
"Pentru prima oară în istoria noastră, am făcut un video de brand pentru a exprima care este locul nostru pe acest Pământ. Credem că nevoie de a te deschide în faţa altor oameni, a relaţiona este ceea ce ne face oameni, este ceea ce ne uneşte", a scris Mark Zuckerberg pe blogul său.