Cele mai mari schimbări se pot vedea pe paginile de profil, unde a apărut o imagine de header, asemenea celei de pe paginile de timeline din reţeaua Facebook.
Elementele vizuale au fost întărite. Astfel, imaginea de profil nu mai este ascunsă într-un colţ, ci va fi vizibilă în centru. Fotografiile au fost ridicate în pagină şi sunt acum disponibile şi pentru aplicaţiile pe dispozitivele mobile.
Twitter a declarat că aceste îmbunătăţiri reprezintă un prim pas în strategia orientării principale către mobil. Încărcarea unei imagini pentru header va apărea la fel pentru toată lumea, indiferent de platforrma de pe care rulează Twitter.
Aplicaţiile iPhone şi Android au fost îmbunătăţite şi acum suportă stream-ul foto pe profil, însă cea mai importantă modificare a fost cea la aplicaţia pentru iPad. Aceasta a fost refăcută complet.
Acum, pe iPad, tweet-urile sunt făcute să apară în linie, putând fi extinse la un conţinut mai bogat, cu suport pentru fotografii, videouri şi sumarul paginilor la care fac trimiteri.
Twitter este a doua reţea de socializare care face un pas declarat către platformele mobile, după ce Mark Zuckerberg a anunţat săptămâna trecută că "Facebook devine o companie mobilă"