TikTok for Business va ajuta brandurile locale, prin programe educative, să navigheze pe platformă astfel încât să ajungă la publicul țintă.
"TikTok este o platformă autentică şi distractivă, şi, mai mult decât atât, ne dă posibilitatea de a ne exprima creativitatea, oferind utilizatorilor un loc sigur unde se pot exprima în voie. TikTok conectează oameni din toate colţurile lumii, indiferent de unde locuiesc, ce vârstă sau ce experienţe au.
România a primit TikTok cu mult entuziasm şi ne bucurăm să vedem că numărul utilizatorilor creşte constant şi exponenţial.
Îmi face plăcere că alături de echipa mea pot contribui la dezvoltarea comunităţii TikTok din ţară şi că putem oferi oportunităţi unice partenerilor noştri din România", a declarat directorul general al TikTok, Sylwia Chada.
În ultimul an, TikTok a devenit cea mai descărcată aplicație, cu cea mai mare creștere.
Aplicația a fost clasată în BrandZ Top 100 Cele Mai Valoroase Branduri Globale în anul 2020 şi în top 10 la categoria Entertainment.
TikTok este una dintre cele mai populare și descărcate aplicații în România la acest moment.