Antena 3 CNN High Tech Românii cu abonament BlackBerry, despagubiți de Orange pentru problemele de săptămâna trecută. RIM oferă aplicații gratuite

Românii cu abonament BlackBerry, despagubiți de Orange pentru problemele de săptămâna trecută. RIM oferă aplicații gratuite

2 minute de citit Publicat la 13:18 17 Oct 2011 Modificat la 13:18 17 Oct 2011
Românii cu abonament BlackBerry, despagubiți de Orange pentru problemele de săptămâna trecută. RIM oferă aplicații gratuite
Foto: PocketLint.com
Orange Romania a luat decizia să compenseze clienții care dețin abonament BlackBerry cu contravaloarea abonamentului pe perioada nefuncționării, indiferent dacă situația a fost sesizată sau nu Serviciului Clienți. Compensarea se va aplica automat, atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice, a anunțat operatorul român de telefonie mobilă, într-un comunicat de presă. 

De cealaltă parte, reprezentanții Research In Motion (RIM) au anunțat că oferă aplicații gratuite fiecărui utilizator de BlackBerry în încercarea de a compensa problemele cauzate de întreruperea serviciilor sale (e-mail-ul, internetul și BBM), de săptămâna trecută.

BlackBerry intenționează să ducă lucrurile puțin mai departe, oferind gratuit pentru descărcare, o selecție de aplicații premium. Printre acestea se numără Sims 3, N.O.V.A și Bejeweled care vor putea fi descărcate de clienții RIM din 19 octombrie de pe BlackBerry App World. Aplicațiile vor putea fi descărcate până pe 31 decembrie.

Totodată, RIM va oferi clienților BlackBerry Enterprise o lună de suport tehnic gratuit, llucru despre care se spune că va fi unul extrem de costisitor pentru companie, având în vedere mulțimea de gadget-uri BlackBerry business utilizate.

”Rețeaua noastră globală suportă nevoile de comunicare pentru peste 70 e milioane de utilizatori. Apreciem cu adevărat și prețuim relația pe care o avem cu clienții noștri. Am muncit din greu pentru a le câștiga încrederea în ultimii 12 ani și suntem hotărâți să oferim în continuare standardul înalt la care se așteaptă și azi dar și în viitor”, a declarat Mike Lazaridis, CO-CEO-ul RIM, citat de PocketLint.com.

Serviciile BlackBerry, inaccesibile timp de trei zile, săptămâna trecută

Serviciile BlackBerry au fost restabilite joi, după peste trei zile în care au fost inaccesibile. Milioane de utililzatori ai serviciilor Research in Motion (RIM) nu şi-au mai putut accesa mail-ul, naviga pe internet sau folosi serviciul BlackBerry Messenger, de la începutul acestei săptămâni.

Fondatorul RIM Mike Lazaridis a convocat, joi, o conferinţă de presă în care a anunţat că problemele au fost rezolvate şi şi-a cerut scuze, relatează The Independent. „Am restabilit în totalitate serviciile. Vreau să cer scuze tuturor utilizatorilor BlackBerry pe care i-am dezamăgit. Vă aşteptaţi la mai multe din partea noastră, ca şi mine. Incapacitatea noastră de a rezolva rapid această problemă a fost frustrantă”, a spus Mike Lazaridis.

„Vom lua toate măsurile necesare pentru a ne asigura că aşa ceva nu se va mai întâmpla”, a precizat Lazaridis. Acesta a oferit şi o explicaţie a defecţiunii care a dus la întrerupere:

„Un comutator dublu de mare capacitate, conceput pentru a proteja infrastructura, s-a defectat. A provocat întârzieri şi întreruperi pentru clienţii din Europa, Asia, Orientul Mijlociu, Africa, India, Brazilia, Chile şi Argentina. Sistemul nostru a căzut în cascadă. A existat un sistem de rezervă, dar nu a funcţionat aşa cum trebuia şi de aici problemele cu datele din sistem”, a explicat Lazaridis.

×
Etichete: Blackberry orange
x close