1 minut de cititPublicat la 13:20 19 Oct 2012Modificat la 13:20 19 Oct 2012
Yahoo a anunţat, vineri, că îşi va retrage operaţiunile din Coreea de Sud, subliniind problemele pe care le are în lupta cu Google şi alţi competitori locali pe piaţă advertisingului pe mobile şi a serviciilor online.
Coreea de Sud este prima ţară din Asia din care Yahoo a decis să plece, au anunţat reprezenanţii companiei, citaţi de Reuters.
Unul dintre cele mai mari nume şi branduri de pe Internet, un pionier al industriei, Yahoo a început să piardă teren în faţă de rivali globali ca Google sau Facebook.
Pe piaţa sud-coreeană, Yahoo nu a reuşit să se impună nici în faţa competitorilor locali ca NHN Corp, Daum Communications Corp şi SK Communications Co.
"Yahoo a întâmpinat o serie de provocări în ultimii ani şi a decis să se retragă în scopul de a aloca mai multe resurse la nivel global, pentru a deveni mai profitabilă", se arată într-un comunicat.
Yahoo Korea, care a început să funcţionze în 1997 şi este deţinut în întregime de compania americană, are aproximativ 250 de angajaţi în Coreea de Sud. Portalul coreean va înceta să funcţioneze în decembrie.
Yahoo a schimbat trei preşedinţi în ultimul an, cel mai nou fiind un fost şef de la Google, Marissa Mayer. Compania rămâne, însă, unul dintre cei mai importanţi jucători pe piaţa de servicii online, având peste 700 de milioane de utilizatori pe lună care îi accesează serviciile.