Hakskeen Pan, din Africa de Sud, este locul ales pentru testele oficiale şi pentru cursele prin care se speră că maşina va intra în istorie.
Andy Green, fostul pilot RAF şi cel care va conduce maşina, spune că Bloodhound SSC este un triumf al tehnicii. "Nu folosim cauciuc. După 720 de km/h nu poţi ţine cauciurile pe roţi, pur şi simplu zboară. Aşa că folosim aluminiu" spune Andy Green.
Andy Green este singurul om care a depăşit bariera sunetului în aer şi pe sol, după ce în 1997 a atins Mach 1 cu ThrustSSC.
Noul vehicul va avea trei motoare cu reacţie, ce vor furniza 135.000 de cai putere şi vor folosi propulsoare de rachetă, care practic vor face diferenţa pentru atingerea vitezei propuse.
Dacă ţinta va fi atinsă, asta înseamnă că Bloodhound va parcurge o milă, respectiv 1,6 kilometri, în doar 3,6 secunde.