Conform unui studiu, realizat de lanţul de magazine Tesco Phone Shop, în ciuda faptului că aproximativ 54% dintre persoanele cu vârsta peste 50 de ani chestionate au răspuns că folosesc telefonul mobil în fiecre zi, o majoritate covârşitoare preferă să ducă maşina la service, să negocieze o asigurare sau să meargă la medic decât să fie confruntaţi cu decizia alegerii unui nou telefon mobil.
Două treimi dintre cei chestionaţi au declarat că se simti trataţi cu condescendenţă, inconforabil şi foarte emoţionaţi când încearcă să cumpere tehnologie nouă.
Conform studiului tacticile aplicate de vânzăre şi jargonul tehnic sunt cele mai deranjante lucruri pentru clienţii vârstnici. Aproape jumătate dintre ei susţin că sunt zăpăciţi de termenii tehnici folosiţi de personalul magazinelor, iar 43% au declarat că vânzătorii nu au capacitatea de a le înţelege nevoiel şi stilul de viaţă pentru a le prezenta opţiuni relevante.
Ca o urmare a modului în care au fost trataţi în magazine, 28% dintre persoanele chestionate au spus că preferă evite magazinele şi să îşi cumpere produsele online.