După ce Phil Schiller a prezentat
noutățile despre Mac, cu noul MacBook Pro 13 și îmbunătățirile aduse celorlalte computere Apple, Tim Cook a revenit pe scenă pentru a vorbi despre iPad.
”Se pare că de fiecare dată când ne strângem există un nou număr care să arate cât de mult a crescut acest produs” a spus el.
Apple a vândut peste 100 de milioane de tablete și, în ciuda lansării de noi produse concurente, 91% din traficul generat de tablete provine din iPad-uri, prezintă Cook.
”Profesorii și administratorii de școli au descoperit că iPad este un instrument incredibil de util pentru învățat”, spune Cook. Șeful Apple prezintă versatilitatea și succesul de care s-a bucurat iPad în toate domeniile, de la educație până la mediul de afaceri.
Phil este chemat înapoi pe scenă pentru a vorbi despre a patra generație de iPad. Este o ”mșainărie cu totul și cu totul diferită”. Cu display-ul Retina și un procesor nou, A6X, se dublează performanțele grafice și de procesare.
”Suntem atât de în fața competiției încât nici nu-i mai pot zări în oglinda retrovizoare”, a spus Phil, prezentând versiunile de 16 GB WiFi, de la 499 de dolari, și cele cu conectivitate celulară, de la 629 de dolari, ca versiunile vechi.