Grupul american Microsoft va începe să vândă tableta Surface marilor clienţi corporate, prin intermediul unor firme specializate în asigurarea de soluţii IT, în încercarea de a-şi îmbunătăţi vânzările limitate de interesul scăzut al consumatorilor individuali, scrie Mediafax, citând Bloomberg.
Vânzările de tablete Surface s-au situat la câte 900.000 de unităţi în ultimul trimestru al anului trecut şi în primele trei luni din acest an, potrivit firmei de cercetare IDC.
Analişti ai grupului bancar UBS estimau iniţial că Microsoft va vinde 2 milioane de tablete doar în trimestrul al patrulea.
Microsoft a anunţat în luna iunie reducerea preţului de bază al tabletei de la 499 de dolari la 199 de dolari pentru şcolile care cumpără Surface RT direct de la Microsoft. Oferta este valabilă până la sfârşitul lunii august în 26 de ţări.
Până în prezent, Surface a fost vândută doar în magazine, iar aplicaţiile au fost destinate în special pentru consumatorii individuali. Absenţa unor programe pentru corporaţii a făcut tableta mai puţin atractivă pentru folosirea la scară largă de către companii.