CEO-ul Facebook a declarat într-un interviu de la conferința TechCrunch Disrupt că persoanle care folosesc dispozitivele mobile pentru a accesa Facebook petrec mult mia mult timp pe rețeaua de socializare, motiv pentru care acesta este un segment mult mai profitabil decât cei care navighează de pe desktop.
Orientarea Facebook către rețeaua mobilă este o mutare destul de previzibilă, având în vedere că mai mult de jumătate din cei 950 de milioane de membri din jurul lumii se bazează pe smartphone sau tabletă pentru a-și accesa conturile.
Deși dezamăgit de evoluția slabă a companiei după ce a fost listată la bursă, Zuckerberg a fost relaxat și încrezător în timpul interviului de la San Francisco și a anunțat că în următoarele utilizatorii vor vedea o mulțime de „lucruri grozave” la care au lucrat oamenii companiei. „Am făcut tranziția, acum suntem o companie mobilă”, a declarat tânărul CEO.
Zuckerberg încă este de părere că investitorii nu înțeleg cu adevărat cât de valoroasă este piața dispozitivelor mobile pentru Facebook, însă a recunoscut că a făcut o greșeală construind aplicații care să funcționeze pe mai multe platforme, în loc să se concetreze să construiască aplicații pentru fiecare sistem de operare.
Spre finalul inteviului său, preșdintele Facebook a infirmat toate zvonurile conform cărora compania se pregătește să lanseze propriul telefon. „Este în mod cert o strategie greșită pentru noi. Chiar dacă am avea 10, 20 de milioane de cumpărători, nu ar avea un foarte mare impact pentru noi. Noi dormi să construim un sistem care să fie cât mai bine integrat oricărui dispozitiv pe care oamenii doresc să îl folosească”, a explicat Zuckerberg.