Vizitează pacienţii, solicită radiografii, pun diagnostice. Exact ca nişte doctori adevăraţi. În plus, fac toate aceste lucruri cu cea mai mare seriozitate. Pentru ei nu este un joc, ci o modalitate accesibilă de a învăţa tainele medicinei, anunţă CNN.
Studenţii din anul trei la facultatea de medicină sunt încântaţi de acest program, iar profesorii lor consideră că este un mod plăcut de a ?pune în practică? ceea ce au învăţat la facultate.
?Scopul acestei activităţi este de a dezvolta interesul studenţilor în domeniu?, susţine Maria Toro-Troconi, profesor la Imperial College din Londra."Această modalitate de a învăţa s-a dovedit a fi foarte eficientă?, a adăugat aceasta.
Second Life este o lume virtuală lansată în 2003, în care mari companii internaţionale şi instituţii din întreaga lume îşi testează oportunităţile.
Platforma a devenit cunoscută la nivel mondial abia în 2006, odată cu intrarea Ambasadei Suediei în această lume, urmată de o serie de branduri care au început să testeze oportunităţile lumilor virtuale: IBM, Cisco, Microsoft, CNN, Reuters, Wired, Playboy, Peugeot, Mercedes, Vodafone, Orange, ABN, ING, Coca Cola, L'Oreal, Philips, Electrolux şi altele.
Second Life are în prezent peste 15 milioane de conturi înregistrate, economie şi monedă proprie - Linden Dolar. Valoarea tranzacţiilor zilnice se ridică la peste 1,5 milioane de dolari americani.
Antena3.ro