Incidentul a avut loc la finalul săptămânii trecute, compania aeriană Regional Express (Rex) precizând că telefonul mobil al pasagerului ”a început să se înroșească și să emită o cantitate semnificativă de fum dens”, după ce avionul a aterizat.
”Investigăm incidentul. Avem telefonul, se află în posesia noastră și-l vom examina din punct de vedere tehnic. Vom vorbi cu părțile direct implicate precum și cu producătorul”, a declarat purtătorul de cuvânt al ATSB (Australian Transport and Safety Bureau) – autoritatea australiană în domeniul siguranței aeriene.
Reprezentanții companiei Regional Express au spus că au reușit să ”stingă” telefonul care începuse să se înroșească, în conformitate cu procedurile urmate în cazul unui incendiu, și nu au existat răniți în urma incidentului.
”Telefonul în cauză este un iPhone. Nu mai cunoaștem asemenea incidente în care un iPhone a intrat în combustie spontană”, a declarat purtătorul de cuvânt al ATSB. El a spus că nu știe despre ce model de iPhone este vorba.
De cealaltă parte, Apple a precizat că așteaptă cu nerăbdare să ia parte la această investigație.