Google şi-a modificat, miercuri, logoul pentru a o sărbători pe Maria Tănase, la împlinirea a 100 de ani de la naşterea celebrei cântăreţe române.
Noul logo al Google o prezintă pe Maria Tănase în timp ce cântă. Totodată, în noul logo, prima literă din cuvântul "Google" este înlocuit cu chipul cântăreţei române desenat, în timp ce prima literă "o" este înlocuită cu un microfon la care artista interpretează un cântec.
Noul logo al Google o prezintă pe Maria Tănase în timp ce cântă. Totodată, în noul logo, prima literă din cuvântul "Google" este înlocuit cu chipul cântăreţei române desenat, în timp ce prima literă "o" este înlocuită cu un microfon la care artista interpretează un cântec.
Google îşi schimbă logoul ocazional, pentru a serba un anumit eveniment major sau o personalitate care a schimbat lumea.
Motorul de căutare Google alege rar să omagieze o personalitate din România, modificându-şi logoul în acest sens.
În galeria logourilor dedicate României în ultimii ani s-au numărat Constantin Brâncuşi, George Enescu, I.L. Caragiale, Sergiu Celibidache, Mărţisorul şi Ziua Naţională a României.
În galeria logourilor dedicate României în ultimii ani s-au numărat Constantin Brâncuşi, George Enescu, I.L. Caragiale, Sergiu Celibidache, Mărţisorul şi Ziua Naţională a României.
Maria Tănase, numită "pasărea măiastră", s-a născut la Bucureşti, pe 25 septembrie 1913, într-o familie modestă din mahalaua Cărămidarilor din Bucureşti.
A urcat pe scenă când avea numai 8 ani, iar la 21 de ani a înregistrat prima ei romanţă, după ce s-a angajat la teatrul Cărăbuş. În 1938, artista a cântat pentru prima dată la postul de radio Bucureşti.
A urcat pe scenă când avea numai 8 ani, iar la 21 de ani a înregistrat prima ei romanţă, după ce s-a angajat la teatrul Cărăbuş. În 1938, artista a cântat pentru prima dată la postul de radio Bucureşti.
Maria Tănase s-a stins din viaţă la 50 de ani, pe 22 iunie 1963, din cauza unui cancer la plămâni. La moartea ei, era deja cea mai cunoscută solistă româncă.