Grupul american Google a anunţat că a încheiat un parteneriat cu grupul italian Luxottica, care deţine printre altele şi brandul Ray-Ban, în cadrul proiectului său de dezvoltare a unor ochelari interactivi (Google Glass), informează MEDIAFAX.
Google a lăsat să se înţeleagă că va lansa o serie de colecţii exclusive cu Luxottica şi a precizat că intenţionează să lucreze într-o primă etapă cu mărcile Oakley şi Ray-Ban, urmând să colaboreze ulterior şi cu alte mărci din grupul italian.
Deocamdată nu a fost dezvăluit niciun detaliu despre preţul de comercializare a noilor ochelari interactivi.
Ochelarii Google, conectaţi la internet, rãspund la comenzi vocale şi pot efectua, printr-un simplu clipit, fotografii, înregistrări video şi să expedieze mesaje. Numeroase alte aplicaţii sunt în prezent în dezvoltare.
Rãmân pentru moment un prototip rezervat clienţilor cu dare de mână, dispuşi să plătească 1.500 de dolari pentru acest dispozitiv, care cu greu poate să treacă neobservat: are un singur braţ, terminat cu un mic ecran dreptunghiular plasat în faţa globului ocular.
Google intenţionează să îşi lanseze dispozitivul pe o scară mai mare în a doua jumătate a acestui an.