Google transmite că interfața Search / Shopping este concepută pentru a-i ajuta pe utilizatori să găsească într-un singur loc produsele care sunt la reducere pe internet, evitând astfel instalarea unor aplicații dedicate acestei practici.
Interfața va afișa oferte la produse din categorii precum îmbrăcăminte, electronice, jucării și produse de înfrumusețare. De asemenea, vor fi afișate produsele reduse ale mai multor tipuri de comercianți, de la magazine mari, producători, mărci de designer și chiar magazine locale. Browserul va salva preferințele privind produsele favorite ale utilizatorilor conectați cu un cont de gmail.
De asemenea, browserul Chrome poate căuta în mod activ coduri de reducere și poate vedea codurile promoționale disponibile atunci când deschide pagina unui produs de pe un site.
Tot în bara de adrese va fi introdusă și o etichetă denumită “Shopping Insights” care realizează pentru utilizatori un grafic cu istoricul prețurilor în ultimele 90 de zile pentru produsul pe care îl vizualizează.
Presa de specialitate precizează faptul că Google facilitează setarea alertelor de scădere de preț atât din Căutare, cât și din Chrome. Când vă uitați la un produs în Căutare pe telefon, puteți acum să dați click pe pictograma clopoțel de lângă numele produsului pentru a primi notificări prin e-mail și push dacă prețul produsului respectiv scade de la comercianții cu amănuntul de pe web.