"Scopul Google este de a oferi utilizatorilor români, care sunt foarte activi online, şi mai multe instrumente utile şi inovatoare în limba locală, precum şi de a ajuta companiile româneşti să aibă o prezenţă online şi să îşi dezvolte afacerile prin intermediul internetului. România este o ţară foarte interesantă pentru Google, unde vedem oportunităţi atât în ce priveşte utilizatorii individuali, cât şi companiile", a declarat directorul general al Google România, Dan Bulucea.
Biroul Google din Bucureşti se va ocupa de dezvoltarea afacerilor şi implementarea strategiei Google în România, stabilirea unor relaţii de afaceri cu partenerii români, comunicarea către companiile locale a beneficiilor prezenţei online şi vânzările directe de publicitate.
Până la inaugurarea biroului din România, Google a fost prezent în ţara noastră cu produse pentru utilizatorii autohtoni, precum motorul de căutare Google.ro, Google Maps, Google Places, Google Apps şi Google Translate.
Dan Bulucea, noul şef al Google România, a lucrat în ultimii 12 ani în cadrul Microsoft, unde a ocupat diverse poziţii, ultima fiind cea de director de marketing şi business pentru filiala din România.