Prin intrarea în China, Facebook va avea acces la cea mai mare piaţă de Internet din lume, cu peste 457 de milioane de utilizatori. În prezent, în China, cei care vor să utilizeze reţeaua de socializare se bazează pe reţele de private de Internet pentru a ocoli firewall-urile care blochează accesul la informaţiile cenzurate de guvern.
Directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, a vizitat China la sfârşitul anului trecut şi a discutat cu reprezentaţi ai furnizorilor locali de servicii de Internet, printre care Baidu şi Sina. El s-a întâlnit, de asemenea, cu preşedintele China Mobile, Wang Jianzhou. Acesta din urmă a declarat că au analizat, printre altele, posibilitatea unei cooperări în China.
În februarie, Facebook a anunţat că deschide un birou în Hong Kong.
Piaţa chineză a publicităţii on-line s-ar putea tripla la 13 miliarde de dolari până în 2014, potrivit unor analişti.
Guvernul chinez blochează unele site-uri de Internet considerate nepotrivite, precum Facebook, Twitter şi YouTube, care nu respectă regulile privind cenzura.