O reţetă de succes care a schimbat viaţa a milioane de oameni, care a creat dependenţă pentru unii şi a fost o rampă de lansare pentru alţii. Facebook urmează să se schimbe la faţă, iar această idee este deja pusă în aplicare în SUA.
Cel mai îndrăgit buton, "Like", şi-ar putea pierde din popularitate, pentru că "Want" şi "Collect" i-ar fi "rivale". Cele două butoane vor fi introduse pentru a încuraja comerţul şi a aduce mai mulţi bani conducerii Facebook.
Pentru moment, şapte retaileri pot să îşi prezinte produsele pentru americani - acolo unde este valabil sistemul deocamdată.
Cei pentru care butonul "Want" este activ, pot să îşi activeze o aşa numită "Wishlist", o listă pe care treceţi produsele pe care vi le doriţi - ceva de genul Pintrest.
Butonului "Want" i se va alătura butonul intitulat "Collect", care le va permite membrilor retelei să îşi creeze colecţii virtuale de produse, pe care le pot vedea doar prietenii lor.