Prima pe listă este o aşa-zisă piaţă organizată de Instagram, în care îşi vor da întâlnire creatorii şi brandurile. Aici, brandurile vor găsi şi vor putea alege creatorii potriviţi pentru răspândirea şi promovarea mesajelor de marketing ori a produselor vândute.
O mulțime de creatori de conținut sunt deja plătiți pentru conținutul sponsorizat pe care îl postează, scopul acestui marketplace va fi acela a-i oferi Instagram un rol mai mare în descoperirea creatorilor de conținut aflați în creștere, conform precizărilor făcute de către Adam Mosseri, head of the Facebook-owned image-and video-sharing service.
O altă noutate este "creator shop", o funcţie care le va permite creatorilor de conţinut să vândă produse direct din pagina proprie de profil.
Aceste schimbări vin într-o perioadă în care Facebook încearcă să se adapteze schimbărilor aduse de Apple la nivelul sistemului de operare iOS, schimbări ce ar urma să îi îngreuneze companiei conduse de Zuckerberg posibilitatea de a ajunge prin reclame la utilizatorii de iPhone-uri și iPad-uri.