Copiii
britanici care suferă din cauza abuzurilor se vor putea adresa
autorităţilor prin sms sau cu ajutorul Internetului. Autorităţile
speră să poate ajuta mai mulţi copii şi au apelat în acest
sens la tehnologiile folosite şi îndragite de tineri. Astfel,
serviciul telefonic deja existent, denumit ?ChildLine?, va fi
extins şi pe Internet.
Societatea
Naţională pentru Prevenirea Abuzului Copiilor (National Society for
the Prevention of Cruelty to Children, NSPCC) are mari probleme cu
numărul de persoane care sunt angajate să răspundă apelurilor
care vin din partea copiilor. Numai 40% dintre cei care sună ajung
să fie consiliaţi prin telefon. Mary Marsh, directoarea NSPCC, a
declarat pentru BBC News: ?În momentul de faţă avem o
problemă reală în a reuşi să îi ajutăm pe toţi cei
care ne solicită ajutorul. Numărul copiilor pe care îi ajutăm
nu este suficient de mare şi de aceea încercăm să găsim şi
alte modalităţi pentru a le oferi ajutor.?
Demersul
NSPCC a fost întâmpinat de compania Microsoft, care a
donat 1,3 milioane de lire sterline sub formă de servicii de
internet şi soft-uri. Akhtar Badshah, directorul de
comunicaţii al Microsoft, a declarat că acest parteneriat are o
importanţă deosebită pentru companie.
Serviciul
va veni în întâmpinarea copiilor care sunt abuzaţi
în propriile case şi care nu vor mai fi nevoiţi să iasă din
casă pentru a solicita ajutor. Până acum, majoritatea
copiilor care cereau ajutor, telefonau din cabine telefonice aflate
în exteriorul propriilor case şi propriilor camere.
Antena3.ro