![crowdstrike a oferit un voucher de 10 dolari ca scuze pentru cea mai grava pana informatica din crowdstrike a oferit un voucher de 10 dolari ca scuze pentru cea mai grava pana informatica din](https://www.antena3.ro/thumbs/landscape/2024/07/25/crowdstrike-a-oferit-un-voucher-de-10-dolari-ca-scuze-pentru-cea-mai-grava-pana-informatica-din-914506.jpg)
Autoritatea de supraveghere a publicităţii din Marea Britanie (ASA) a descoperit această problemă în timp ce realiza un sondaj despre spoturile publicitare preferate de tineri.
Potrivit The Guardian, sondajul a arătat că 83% dintre copiii cu vârste cuprinse între 11 şi 15 ani, care au fost monitorizaţi cu privire la timpul pe care îl petrec pe internet, s-au înregistrat pe reţelele de socializare cu vârste false.
"Vom prezenta această problemă companiilor care deţin platforme de socializare pe internet", a precizat directorul executiv al ASA, Guy Parker. "În cazul în care publicitarii şi companiile de social-media ştiu despre tehnica folosită de copii, nu ar trebui să aibă un rol important în a stopa acest fenomen?", a întrebat acesta.
Parker a mai spus că ASA intenţionează să poarte discuţii cu reprezentanţii companiilor care deţin reţele de socializare pe internet pentru a le arăta că trebuie introduse reguli de protecţie "mult mai dure" decât cele folosite în prezent.