Compania australiană pentru concurenţă şi protecţia consumatorilor a acţionat Apple în justiţie pentru a determina compania să informeze clienţii că cea de-a treia generaţie a tabletei iPad nu se poate conecta la reţele mobile 4G în Australia din cauza incompabilităţii tehnice.
Conectivitatea 4G, la reţele de a patra generaţie, care oferă viteze mai mari de transfer al datelor, este una dintre caracteristicile cheie ale noului iPad de la Apple.
Australia are încă o singură reţea 4G, operată de Telstra, care funcţionează însă pe o frecvenţă 4G diferită de cea a iPad 3.
Oficialii australieni au cerut magistraţilor să oblige compania să-şi corecteze mesajele publicitare, să returneze banii clienţilor afectaţi de problemă şi să impună sancţiuni.
Avocatul companiei Apple, Paul Anastassiou, a declarat la tribunal că vor transmite tuturor clienţilor australieni care au cumpărat iPad 3 email-uri în care va oferi returnarea integrală a banilor plătiţi pentru produs.