Dacă Apple va decide să producă o versiune ieftină pentru tableta iPad Mini, concurenţa de pe acest segment de piaţă ar fi zdrobită de mult anticipatul gadget, susţin analiştii, citaţi de
CNet.
Problema pe care ar trebui competitorii să şi-o pune este dacă Apple intenţionează doar să îşi păstreze dominaţia pe segmentul tabletelor sau va încerca să reducă la tăcere concurenţa, consideră Rhoda Alexander, analist la IHS iSuppli.
Conform acesteia, preţul este factorul decisiv. La 299 de dolari, marja de profit ar fi suficient de confortabilă pentru un iPad Mini, dar Apple poate coborî până la 249 de dolari pentru un model cu dotări mai modeste, ceea ce ar face viitoarea tabletă cu doar 50 de dolari mai scumpă decât Nexus 7, iar cei de la Google s-au arătat deja destul de îngrijoraţi de această apariţie,
încălcându-şi chiar principiile de publicitate pentru a-şi promova caât mai bine produsul.
Pentru a preîntâmpina scăderea după lansarea iPad Mini, Google face tot ce poate să vândă cât mai multe tablete până la eveniment, mai ales că piaţa din Asia ar fi favorabilă iPad-ului Mini, dotat cu tehnologie 3G/4G, faţă de Nexus 7 care dispune doar de wi-fi.