Potrivit clasamentului, valoarea de piaţă a Apple este estimată la 98,32 miliarde de dolari, în creştere cu 28 procente faţă de anul trecut. În acelaşi interval, valoarea Google a crescut cu 34 procente, la 93,29 miliarde de dolari.
Coca-Cola este doar pe locul trei, cu 79,2 miliarde de dolari, după ce s-a aflat pe prima poziţie timp de 13 ani.
Top 15 este completat de IBM, Microsoft, GE, McDonald's, Samsung, Intel, Toyota, Mercedes-Benz, BMW, Cisco, Disney şi HP.
Primele 100 de companii au o valoare combinată de 1.500 miliarde de dolari, o creştere de 8,4% comparativ cu anul trecut.
Valoarea brandurilor Google şi Samsung a crescut cu 34% şi, respectiv, 20%, în timp ce Yahoo şi BlackBerry a scăzut în clasament.
Nokia a ajuns pe locul 57, faţă de poziţia 19 anul trecut, cel mai semnificativ declin al valorii unui brand de când se realizează studiul.
Interbrand întocmeşte acest clasament din 2001 şi se bazează pe puterea financiară a firmelor şi pe impactul mărcii asupra vânzărilor.