Audienţa YouTube a crescut cu 18 procente în primele două luniu de la începerea grevei, iar site-urile magi noi precum Crackle au cunoscut de asemenea creşteri de audienţă fără precedent. Audienţa de 1,2 milioane de vizitatori din septembrie şi octombrie s-a dublat în lunile noiembrie şi decembrie.
?Aceasta este o creştere mai mare decât se poate vedea în mod obişnuit într-o perioadă aşa de scurtă, iar greva ar pute să fie factorul care a influenţat-o?, a declarat Alex Burmaster, analist al Nielsen Online, citat de BBC News. Site-urile de video sharing sunt din ce în ce mai implicate în aspecte care îi interesează pe americani în viaţa de zi cu zi.
În vara anului trecut, YouTube a prezentat împreună cu gigantul tv CNN, o dezbatere prezidenţială. În cele două ore ale show-ului la care au luat parte cei opt candidaţi ai democraţilor aceştia au răspuns întrebărilor care au fost adresate de populaţie prin intermediul internetului.
Antena3.ro