Compania şi-a ales un nume cu care nici nu mai are nevoie de reclamă - "Celebru pentru o zi".
Cum era, probabil, de aşteptat, cele mai multe comenzi vin de la femei - respectabile mame de familie sau şefe prin corporaţii, care doresc să fie în centrul atenţiei.
O limuzină luxoasă le aduce pe proaspetele vedete în centrul oraşului. Aici le aşteaptă, nerăbdători, fotografii trimişi de firmă, care le vânează, apoi, pas cu pas, într-o plimbare printr-un cartier al localurilor de elită.
Uneori, se întâmplă ca trecătorii să creadă că se află în faţa unor vedete reale şi să le ceară autografe. În final, paparazzii devin atât de insistenţi încât celebrităţile de o zi sunt nevoite să se refugieze într-un club, unde adevărata petrecere poate începe.
Salariaţii firmei nu se mulţumesc doar să joace roluri de paparazzi: ei sunt fotografi adevăraţi, iar clientele primesc o revistă sau un tabloid care le relatează isprăvile. Toate acestea, pentru doar câteva sute de dolari.
Antena 3