„Ideea” a pornit după ce restaurantul s-a hotărât să ia parte la o campanie împotriva risipei de mâncare. Restaurantul, specializat în preparete de vită din orașul Changsha, a plasat la intrarea în incintă două cântare care să fie folosite de clienți. Apoi, clienții erau rugați să își introducă greutatea într-o aplicație care în funcție de numărul introdus, le recomanda ce să mănânce.
Clienții, cântăriți la intrare pentru a primi un meniu personalizat
Srategia restaurantului de a nu mai risipi mâncare a stârnit un val dur de critici pe rețelele de socializare din China. Localul a fost menționat de peste 300 de milioane de ori pe platforma de socializare Weibo, scrie BBC.
În urma valului de critici online, restaurantul și-a cerut scuze pentru abordarea luată: „Intențiile noastre au fost să oprim risipa de mâncare și comandarea mâncării într-un mod mai responsabil. Niciodată nu am forțat clienții să se cântărescă”, a scris restaurantul într-o postare online.