Un pensionar japonez a fost arestat după ce a sunat de zeci de mii de ori la serviciul clienţi al operatorului de telefonie pentru a-şi exprima nemulţumirea.
Bărbatul, în vârstă de 71 de ani, a fost plasat în arest săptămâna trecută, după ce a efectuat peste 400 de apeluri într-o săptămână către serviciul clienţi al operatorului de telefonie KDDI, a declarat marţi pentru AFP purtătorul de cuvânt al poliţiei din Tokyo.
Pensionarul „voia ca angajaţii KDDI să vină la el acasă şi să-şi ceară scuze pentru încălcarea contractului. El închidea adesea chiar după formarea numărului”, a precizat purtătorul de cuvânt.
Bărbatul a fost arestat pentru „obstrucţionarea” unei activităţi comerciale normale, potrivit acestui purtător de cuvânt.
Potrivit presei locale, hărţuirea telefonică a durat doi ani, timp în care bărbatul a efectuat circa 24.000 de apeluri de la cabinele publice.