Mizeria
a stricat toată distracţia unui cuplu de tineri căsătoriţi din
Constanţa, care au plecat în luna de miere în Turcia, în
Antalya. Ei au fost cazaţi într-un sistem "jeg all
inclusiv", cu toate că au plătit aproape 1.000 de euro pentru
servicii de trei stele. Firma de turism din România dă vina pe
partenerul de peste hotare.
În
broşură, totul arăta minunat. Hotelul din Antalya era destinaţia
ideală pentru un cuplu care abia îşi unise destinele. "Hotel
situat la 250 de metri de plajă, 12 kilometri de Antalya şi 10
kilometri de aeroport. Majoritatea camerelor au vedere la mare. Toate
camerele au TV satelit, aer condiţionat, telefon direct, mini bar,
duş, uscător de păr, balcon", scrie în descrierea
hotelului.
Povestea
din pliantele prezentate soţilor Tănase s-a transformat, însă,
într-un coşmar. "În fiecare seară erau scandaluri
la hotel. Tocmai după trei zile au acceptat să ne schimbe la un alt
hotel, dar cu o diferenţă de plată", spune soţul. Luna lor
de miere era, însă, distrusă. Aşa că însurăţeii au
vrut să se întoarcă acasă. Agenţia de turism le-a spus,
însă, că trebuie să plătească pentru drumul până în
ţară.
Mai
mult, directorul de comunicare al agenţiei de turism, Corina Hylcov,
a declarat că tinerii au primit "exact ce a plătit" şi
că au beneficiat de asistenţă din partea agenţiei. Soţii Tănase
aşteaptă, în continuare, un răspuns oficial la plângerea
formulată.
Observator