Antena 3 CNN Externe UE. O nouă metodă de promovare: benzile desenate

UE. O nouă metodă de promovare: benzile desenate

   
UE. O nouă metodă de promovare: benzile desenate
01 Iul 2007   •   16:42

UE alocă anual fonduri în valoare de 3,8 miliarde de lire sterline (5,6 miliarde de euro) pentru derularea unei campanii menite să atenueze curentul eurosceptic, publicând inclusiv benzi desenate destinate copiilor. Asemenea iniţiative reprezintă ?o încercare revoltătoare şi cinică de a îndoctrina tinerii?, potrivit lui Lee Rotherham, autorul unei noi cărţi care examinează cheltuielile UE pentru imaginea sa.

Pe lângă publicarea unor pamfleturi şi angajarea a multor experţi în relaţii publice, UE cheltuieşte anual milioane de lire sterline pe organizarea unor excursii, fabricarea unor materiale didactice şi chiar producerea unor benzi desenate, dezvăluie publicaţia britanică. Parlamentul European a aprobat finanţarea unor benzi desenate intitulate ?Operaţiunea Dragonul Roşu? al căror personaj principal, o anume eurodeputată Elisa Correr, este implicată într-o serie de aventuri riscante şi fascinante în timpul exercitării activităţii parlamentare. Copiii italieni sunt delectaţi cu alte benzi desenate, denumite ?Camillo e l'Euro? în care le sunt prezentate avantajele zonei euro.

?Comisia Europeană, ca orice organizaţie publică, alocă fonduri atât pentru ascultarea cât şi pentru informarea publicului despre activităţile sale?, a declarat un purtător de cuvânt al Parlamentului European, care a calificat statisticile prezentate de Rotherham în cartea sa drept ?calcule voodoo?.

Antena 3.ro

×
Cele mai noi știri pe ANTENA 3 CNN
» Vezi toate știrile
Parteneri
x close