Vorbim despre Budapesta, acolo unde doi turişti din Cluj-Napoca au primit amendă după ce şi-au comandat bilete de transport prin sistemul e-ticketing.
Mai exact, după ce şi-au luat biletele, cuplul s-a trezit că unul din ele nu merge validat în mijlocul de transport. Şi chiar dacă au explicat controlorilor situaţia, aceştia au ales să-i amendeze.
„Am achiziționat 2 bilete prin aplicația BudapestGO pentru mine și iubita mea. Ne-a zis cineva că acestea se pot valida, doar prin scanarea unui cod QR care se află pe ușile tramvaiului.
A venit tramvaiul și am încercat să le scanăm pe ambele, nu am reușit, a trebuit să urcăm rapid în tramvai, unul a rămas nevalidat, deși am încercat să-l validăm. La următoarea stație au urcat controlorii, le-am arătat că îs achiziționate în același timp, le-am explicat situația. Rezultat? Amendă de 12.000 de forinți (n.r echivalentul a 150 de lei)”, a explicat clujeanul, potrivit Știri de Cluj.
Experiența le-a lăsat un gust amar turiștilor care au făcut o comparație cu Clujul despre care ei spun că este mult mai orientat spre confortul călătorilor şi oferă mai multe opțiuni pentru plata biletelor de transport.
Citeşte şi: Metodă de furt la casa de marcat dintr-un market, demascată de un clujean | Cum acționează vânzătoarele
"Ei au văzut că am validat un bilet, era evident că am cumpărat 2 ca să le folosim, dar nu i-a interesat nimic. E absurd sistemul, mai ales dacă ții cont și de faptul că e imposibil să scanezi de 2 ori codul ăla QR dacă mai ai de gând și să urci în tramvai, la viteza pe care o avea.
Să nu mai zic că nu poți plăti cu cardul un alt bilet sau să scanezi codul când te afli deja în tramvai. Clujul e mult peste ce e acolo, peste Budapesta, la acest capitol, mult mai orientat spre confortul călătorilor”, a mai spus bărbatul, sursei citate.