Departamentul de Stat al SUA a cheltuit, pe fondul politicii de austeritate dure, 630.000 de dolari în doi ani pentru a obţine milioane de 'like'-uri pe paginile sale din reţeaua de socializare Facebook, informează ediţia electronică a publicaţiei britanice Daily Telegraph, citată de
Agerpres.Două 'campanii de publicitate', lansate în 2011 şi 2012 şi care au costat circa 630.000 de dolari, potrivit publicaţiei britanice care citează un raport elaborat de specialişti independenţi, au urmărit scopul de a 'construi platforme globale de propagandă pentru lucru cu auditoriul străin, pe calea majorării numărului de fani pe patru resurse tematice din Facebook'.
Raportul invocă o informaţie potrivit căreia Departamentul de Stat al SUA 'cumpăra fani' care nu puteau decât să acceseze postările sau să dea 'like'-uri unor fotografii, fără a fi în mod real interesaţi de tematică şi fără a interacţiona la un nivel mai profund.