În România se dau mici şi bere, în SUA, cafea gratis. Intenţiile diferă, rezultatul scontat e acelaşi: oamenii să meargă să voteze.
Americanii sunt încurajaţi să meargă în număr mare la vot, pe 4 noiembrie. Compania Starbucks a anunţat că va oferi gratis o cafea la filtru, tuturor celor care vor participa la scrutinul de marţi. Anunţul a fost făcut în timpul emisiunii Sturday Night Live, prin intermediul unui spot de 60 de secunde, în care americanii sunt îndemnaţi ?să le pese?.
Potrivit purtătorului de cuvânt al companiei, americanii nu vor trebui să demonstreze într-un fel anume ca au fost la vot, întregul sistem de bonificaţie a votului urmând să funcţioneze după ?un cod al onoarei?. Ideea acestei campanii pare să fi venit de la un client care a trimis un e-mail în luna octombrie pe site-ul companiei, la secţiunea ?My Strabucks Idea?.
Bill McDougle, a aflat cu surprindere că ideea sa va fi pusă în aplicare pentru că a fost primită cu entuziasm de internauţii de pe site.
Spotul realizat pentru promovarea acestei acţiuni este simplu şi se bazează pe ideea că fiecare individ poate contribui la bunăstarea comunităţii, a ţării sua chiar a lumii. Sloganul spotului este ?Tu şi Starbucks. Este mai mult decât cafea?.
Antena3.ro