Oamenii și-au scris nemulțumirea pe rețelele de socializare. Aceștia au reclamat că nu au mai putut să se conecteze cu mașinile lor, după ce aplicația producătorului auto afișa un mesaj de eroare.
Directorul executiv al Tesla, Elon Musk, a răspuns personal la o plângere a unui șofer din Coreea de Sud, scriind pe Twitter: ”Se verifică”. Ulterior, Musk a transmis că aplicația își revine.
Aplicația Tesla este folosită pe post de cheie de către șoferi, pentru a-și debloca și porni mașinile.
Aproximativ 500 de utilizatori au raportat o eroare în aplicație în jurul orei 23:40 (ora României) vineri, potrivit site-ului de urmărire a întreruperilor DownDetector. Cinci ore mai târziu, au existat puțin peste 60 de rapoarte cu privire la o eroare, scrie BBC.
”Sunt blocat la o oră depărtare de casă pentru că în mod normal îmi folosesc telefonul pentru a porni mașina”, a scris un proprietar Tesla pe Twitter.
”Vă cerem scuze, vom lua măsuri pentru a ne asigura că acest lucru nu se va întâmpla din nou”, a scris Musk pe Twitter.