Antena 3 CNN Externe Sloganul "Romania - The Land of Choice", difuzat în pauzele publicitare ale turneului de la Roland Garros

Sloganul "Romania - The Land of Choice", difuzat în pauzele publicitare ale turneului de la Roland Garros

<1 minut de citit Publicat la 14:50 28 Mai 2009 Modificat la 14:50 28 Mai 2009
Sloganul "Romania - The Land of Choice", difuzat în pauzele publicitare ale turneului de la Roland Garros
Campania internaţională de promovare a României ca destinaţie turistică a început la Paris. "Romania - The Land of Choice" este sloganul ce poate fi văzut în fiecare pauză publicitară în timpul celebrului turneu de tenis de la Roland Garros.

În 1973, un român triumfa pe zgura roşie de la Roland Garros. Ilie Năstase cucerea capitala Franţei şi intra pentru totdeauna în inimile parizienilor.

După 36 de ani, Năstase revine în prim plan la Roland Garros. De această dată, fostul lider al tenisului mondial este în centrul campaniei de promovare a destinaţiilor turistice din România.

Alături de Nadia Comăneci şi Gheorghe Hagi, Ilie Năstase va participa la o serie de evenimente organizate în centrul Parisului, în cadrul campaniei "Romania - The Land of Choice".

Campania a început deja pe posturile de televiziune care transmit turneul de tenis.

Potrivit Ministerului Turismului, această inserţie publicitară nu presupune nici un fel de costuri pentru statul român.

Campania va continua până la sfârşitul anului, cu difuzarea clipurilor pe posturile internaţionale de ştiri şi de sport.

Antena 3



×
x close