Naţionaliştii sârbi sunt bosumflaţi după ce un nou clip promoţional despre frumuseţile ţării cuprinde fiecare regiune din Serbia mai puţin una.
Soulfood Serbia, realizat de Organizaţia Turistică din Serbia pentru un târg, prezintă cele mai bune mâncăruri din diferite zone ale Serbiei, precum şi evidenţiază atracţiile regiunilor din zonele de provenienţă ale mâncărurilor. "Cea mai bună modalitate de a cunoaşte Serbia este cu ajutorul mâncărurilor", se spune la început.
De când a apărut pe Youtube, duminică, mulţi sârbi l-au distribuit pe reţelele de socializare şi au postat comentarii de genul "sunt mândru că sunt sârb". Dar naţionaliştii, printre care şi ministrul ţării pentru Kosovo, au remarcat rapid că regiunea Kosovo lipseşte din acest material de promovare a ţării şi şi-au exprimat nemulţumirea.
Fosta provincie şi-a declarat independenţa faţă de Serbia în februarie 2008 şi a fost de atunci recunoscută de majoritatea ţărilor membre UE, precum şi de SUA - însă nu şi de Serbia.