Antena 3 CNN Externe Șampania submarină, ultimul trend în materie de băuturi. Prețul cu care s-a vândut o singură sticlă la licitație

Șampania submarină, ultimul trend în materie de băuturi. Prețul cu care s-a vândut o singură sticlă la licitație

Naty Badea
<1 minut de citit Publicat la 15:50 27 Noi 2023 Modificat la 19:19 27 Noi 2023

Cea mai scumpă, exclusivistă și rafinată șampanie din lume este produsă în mare, la 50 de metri adâncime.

Invenția a luat naștere după ce în 2010, pe epava unei nave care se scufundase la mijlocul secolului al XIX-lea, în Marea Baltică, au fost descoperite mai multe sticle de vin.

Inițial, descoperirea a reprezentat o dezamăgire, pentru că așteptările cu privire la obiectele care se aflau pe epavă erau legate de bijuterii, însă sticlele de vin s-au dovedit a fi o adevărată comoară.

Astfel, s-a descoperit că vinul care a stat ani întregi pe fundul mării a căpătat un gust absolut special, fiind vândut la licitație, în America, cu 200.000 de dolari sticla.

Citește și: Compania care oferă fiecărui angajat, de la femeia de serviciu până la CEO, 17.000 de euro primă de sărbători

De aici, producătorii de vin și de șampanie au dorit să simuleze această experiență și au înființat pivnițe subacvatice pentru aceste băuturi.

În prezent, astfel de pivnițe subacvatice se află în Finlanda, în Marea Britanie și în Franța.

De asemenea, acest trend a început să se extindă considerabil și în Italia, iar o cunoscută societate de extragere a petrolului a înființat chiar un departament specializat în construirea de pivnițe subacvatice.

×
x close