Jen Palmer susţine că, în 2008, a comandat online mai multe mărunţişuri de la KlearGear. A aşteptat 30 de zile, timp în care nu a primit comanda iar PayPal a anulat plata.
După ce a încercat în repetate rânduri să contacteze pe cineva din cadrul companiei, femeia a scris pe RipoffReport.com că "nu este nicio posibilitate să intri în contact cu o fiinţă umană" şi că au "un serviciu cu clienţii oribil".
În 2010, Jen Palmer a primit un e-mail din partea KlearGear în care era anunţată că a încălcat o clauză din termenii de vânzare şi că nu avea dreptul să ia nicio acţiune de natură să prejudicieze imaginea companiei sau a angajaţilor săi.
În acelaşi e-mail, femeia a fost anunţată că trebuie să îndepărteze postarea în 72 de ore, altfel riscă o amendă de 3.500 de dolari. Totodată, în cazul în care nu îşi vor primi banii, compania o va reclama la biroul de credit.
Jen a încercat să corecteze situaţia şi să şteargă postarea de pe RipoffReport.com însă fără nici un rezultat. Femeia s-a lovit de o altă piedică: postarea nu poate fi ştearsa dacă nu plăteşte 2.000 de dolari.
"Asta e înşelăciune. Ne şantajează pentru că am spus adevarul", a arătat femeia, care nu mai poate obţine nici un ban de la bănci după ce amenda neplătită i-a fost trimisă la biroul de credit.