Zona Vrancei, a Făgăraşului şi
depresiunea Horezu vor fi promovate în perioada următoare la
nivel european. Vor fi organizate tîrguri, expoziţii şi
festivaluri, care să promoveze atracţiile turistice din aceste
zone. Peste 30 de proiecte, din diferite colţuri ale ţării au fost
analizate de o comisie de specialitate, supravegheată de un
observator al Comisiei Europene.
„Au fost alese 15 destinaţii, toate
vor avea parte de promovare on-line pe site şi promovare gratuită
la standurile de turism.” a declarat secretarul de stat pentru
turism, Lucia Morariu.
Campania, care se va desfăşura timp
de 7 luni, va promova în mod special câştigătoarele
primelor 3 locuri. Câştigătoarea primului loc va participa la
trei târguri de turism şi va avea un stand personalizat.
Destinaţiile, care urmează să fie
promovate la nivel european, au fost alese după criterii stricte,
impuse de Comisia Europeană. Condiţiile au fost ca aceste locaţii
să nu fie tradiţionale, să fie asigurată dezvoltarea durabilă a
turismului şi, nu în cele din urmă, să fie organizate în
aceste locaţii evenimente culturale, târguri, expoziţii sau
festivaluri cu o anumită periodicitate.
Antena 3