Produsul, comercializat sub numele "Crown Jewels Condoms of Distinction", este considerat "lipsit de gust" de către experţii specializaţi în comentarea chestiunilor legate de casa regală britanică.
"Prezervativele regale" se vând câte trei, în cutii de culoare violet, ce prezintă o fotografie a prinţului William şi a logodnicei sale Kate Middleton.
Textele imprimate pe aceste cutii îi îndeamnă pe utilizatorii produsului "să se întindă pe spate şi să se gândească la Anglia", promiţându-le, totodată, "un curs de o calitate superioară în arta de a face dragoste". Într-un alt text tipărit pe ambalaj, producătorii acestor prezervative afirmă: "La fel ca în cazul căsătoriilor regale, sexul cu persoana iubită reprezintă o ocazie de neuitat".
În interiorul cutiilor se află şi un "ghid de folosire" a acestor prezervative, comercializate ca suveniruri, într-o gamă intitulată "Heritage Edition", în care producătorii lor afirmă nici mai mult nici mai puţin că "britanicii sunt unii dintre cei mai buni amanţi din lume, având în spate o tradiţie care datează de multe generaţii".
Hugh Pomfret, purtătorul de cuvânt al companiei producătoare, susţine că aceste prezervative regale reprezintă "suvenirul perfect" pentru ca fiecare britanic să îşi amintească cu plăcere de căsătoria regală ce va avea loc pe 29 aprilie la Londra.
"Le-am cerut angajaţilor noştri să creeze aceste prezervative de o calitate superioară. În anii care vor veni, ele vor deveni un suvenir plăcut care le va reaminti oamenilor de acea zi magică", a declarat Hugh Pomfret.
Însă Ingrid Seward, editorul şef al revistei Majesty, consideră că aceste prezervative sunt complet lipsite de bun gust şi sunt mai degrabă dăunătoare. "Prinţul William are un excelent simţ al umorului, însă, de această dată s-a mers mult prea departe. Nu este nimic altceva decât o modalitate ieftină de a obţine, rapid, câştiguri financiare".
Reprezentanţii de la Buckingham Palace au refuzat să facă orice fel de comentarii pe această temă.