Potrivit regulamentului, fiecare jucător primeşte o listă cu zece bunuri de larg consum pe care trebuie să le cumpere. Însă, achiziţionarea produselor pe care le doresc - pantofi, hârtie igienică, cafea, rechizite - nu reprezintă o sarcină tocmai uşoară în epoca "întunecată" a regimului comunist.
Astfel, jucătorii trebuie să stea la coadă pentru fiecare produs pe care doresc să îl cumpere, însă află de multe ori, pe măsură ce se apropie de ghişeu, că stocul magazinului în cauză s-a epuizat, iar un alt jucător a avut prioritate pentru a cumpăra acel produs.
„Queue” reflectă în bună măsură problemele din viaţa de zi cu zi cu care se confruntau milioane de polonezi înainte de 1989. Accesul la produse este limitat, iar jocul se bazează pe diverse reguli care fie uşurează, fie îngreunează sarcina jucătorilor de a obţine acele produse.
"Jucătorii află în acest fel ce înseamnă să stai la coadă timp de câteva ore, să îţi pierzi rândul din cauza cuiva care a intrat în faţa ta sau să ajungi prea târziu la magazin şi să afli că un anumit produs tocmai s-a epuizat", a declarat Karol Madaj de la Institutul Memoriei Naţionale.
Jocul este însoţit de materiale documentare despre felul în care se efectuau cumpărăturile în Polonia comunistă şi de o broşură despre economia comunistă centralizată. Aproximativ 3.000 de copii ale jocului au fost lansate pe piaţa poloneză într-o primă etapă.