Parcul de distracții Disneyland din Paris și-a apărat miercuri politica de prețuri, după ce Comisia Europeană anunțase în ajun că analizează plângeri din partea consumatorilor referitoare la existența unor tarife diferite în funcție de cetățenia clienților, relatează
AFP și
EFE, potrivit
Agerpres.
Tarifele sunt aceleași pentru toți vizitatorii, indiferent de statul în care își au reședința, și numai promoțiile pot varia în funcție de țară, a declarat, pentru AFP, Julien Kauffmann, vicepreședinte al Disneyland Paris.
"Fundamental, nevoile nu sunt aceleași în toate țările: în Italia sau în Spania, vom face oferte care se referă mai degrabă la restaurante sau la transport gratuit, pe când în Franța, unde oamenii vin adesea cu propria lor mașină, se va face aceeași reducere, dar va fi aplicată la prețul camerei", a explicat el.
În plus, grupul se adaptează "la planificarea rezervărilor făcute de clienți cu obiceiuri foarte deosebite: un britanic își va face rezervarea pentru vacanță cu șase luni sau un an înainte, pe când un francez cu numai patru-șase săptămâni mai devreme". Prin urmare — a continuat reprezentantul Euro Disney, 'dacă vă uitați astăzi pe pagina noastră web din Marea Britanie, veți găsi promoții care vor viza anul viitor, și, dacă deschideți în același timp portalul franțuzesc, veți vedea oferte pentru vara anului curent".
"În acest moment, studiem un număr de plângeri, inclusiv câteva contra Disneyland Paris", a declarat o purtătoare de cuvânt a Comisiei Europene, Lucia Caudet, citată de Reuters și DPA. Ea a precizat că reclamațiile provin atât de la persoane, cât și de la asociații naționale ale consumatorilor și că "s-a analizat situația de la alte parcuri de distracții, dar nu s-au descoperit diferențe de preț atât de mari".
Disneyland Paris este proprietate a companiei Euro Disney și a primit, anul trecut 14,2 milioane de turiști, fiind cel mai vizitat obiectiv turistic din Europa.