Potrivit mashable.com, studenta a venit la magazin cu aproape o zi înainte ca magazinul respectiv să înceapă vânzarea tabletei. Şi-a vândut locul chiar în dimineaţa zilei în care a început comercializarea iPad 2.
Cumpărătorul a fost un bărbat care îşi dorea să aibă noua tabletă Apple pentru o călătorie de afaceri. Studenta, care câştigă 22 dolari pe oră, nu a intenţionat niciodată să cumpere un iPad 2. Cu banii câştigaţi, ea vrea să îşi cumpere bilete la concerte Lady Gaga.
Apple a lansat, miercuri, a doua generaţie de iPad, la mai mult de un an de când prima tabletă a intrat pe piaţă.
Prima generaţie a avut un succes enorm din punct de vedere al vânzărilor şi a creat, practic, o nouă piaţă, declanşând apariţia unui val de produse similiare care încă îşi fac apariţia în diverse colţuri ale lumii.
Însă în timp ce rivalii se dezmeticesc şi încearcă să prindă din urmă piaţa tabletelor, Apple a început să treacă printr-o transformare, rolul CEO-ului, Steve Jobs, fiind tot mai incert în viitorul companiei.
Apple a vândut aproape 15 milioane de iPad-uri anul trecut, după lansarea din aprilie, de trei-patru ori mai mult decât estimau analiştii. Tableta a contribuit cu mai mult de nouă miliarde de dolari la veniturile companiei.