Directorul de vânzări al băncii, Mary Budnick, a avertizat clienţii că nu trebuie să sune la acel număr. "În momentul în care clientul efectuează apelul telefonic, infractorii solicită date personale, dintre care cel mai important este codul PIN al cardului". Ea a adăugat că o instituţie financiară serioasă nu cere niciodată clienţilor asemenea detalii.
"Din păcate mai mulţi oameni s-au lăsat păcăliţi de mesaje", a spus Budnick. Conturile a 18 clienţi au fost golite, astfel, de sume de până la 400 de dolari. Instituţia bancară efectuează cercetări pentru a afla cum au reuşit infractorii să afle numerele de telefon ale clienţilor.
Instituţia, care are aproximativ 17.000 de clienţi, a cerut ajutorul FBI-ului pentru rezolvarea cazului. După ce a constatat că tranzacţiile frauduloase sunt efectuate din România şi Spania, banca a decis întreruperea temporară a tuturor tranzacţiilor din Europa.
Antena3.ro