Vasul "Jolly Amaranto", sub pavilion italian, a fost surprins de o furtună violentă, iar motoarele i-au cedat. Mai multe nave se îndreaptă în zona de unde a fost lansat semnalul S.O.S., însă operaţiunea de salvare se desfăşoară cu greutate, din cauza valurilor puternice. Totuşi, compania care deţine vasul a precizat că echipajul nu este în pericol.
Nu este o încărcătură periculoasă. La bord avem coniac, whisky, produse chimice, gumă, produse farmaceutice, vopsea, Este o încărcătură care nu provoacă probleme mediului.
Alături de cei cinci români, la bord se mai află şi 16 italieni.
Mult mai norocoşi au fost câţiva români aflaţi la muncă pe o navă de corazieră. După un accident în largul oceanului Atlantic nava Clelia II a ajuns în siguranţă la destinaţia finală, portul Uşuaia din sudul Argentinei.
În ciuda sperieturii prin care au trecut, mulţi pasageri au văzut totul ca pe o aventură.
În prezent vasul Clelia II se află în portul argentinian unde i se va face o inspecţie riguroasă înainte de a a pleca, din nou, la drum.
Tot din cauza vremii, un cargo, aflat sub pavilion moldovenesc s-a scufundat la 13 km de portul Ashdod din Israel. La bordul ambarcaţiunii se aflau 11 marinari ucraineni care au fost salvaţi de echipele de salvare.